15 masinute Trabant, colorate si cochete s-au aliniat la startul unui raliu inedit in cautarea magiei si spiritului romanesc. Conceput ca o cursa de intoarcere in timp, evenimentul a oferit distribuitorilor companiei Epson din Franta, o experienta mistica, pe urmele unui personaj de legenda: Dracula. Departe de spatiul lor de confort, la bordul masinutelor retro, cei 40 de participanti francezi au interactionat cu localnicii, au experimentat obiceiuri si traditii populare si au descoperit misterele culturii romanesti cu ajutorul unor indicii si evenimente intalnite de-a lungul traseului. Chiar daca numai una din echipe a ajus prima la Castelul Bran la intalnirea cu Dracula, toti partcipantii au castigat o experienta inedita, de cunoastere a unei culturi noi prin joc si buna dispozitie.
Related Projects
Adrenalina si spirit de aventura (Euroweb)
Angajatii de la Euroweb si-au dorit mai mult decat un weekend la munte, cu petreceri pana dimineata (de care au…
Tropical Party (Danone Romania)
Aloha! Ghirlande de flori, palmieri, muzica si dansuri latino, piscina, masti tribale, hamace, volei pe nisip si cocktailuri exotice au…
1 Iunie, Family Day (A&D Pharma)
Locul ales pentru desfasurarea acestui eveniment a oferit tuturor invitatilor, copii si parinti, atmosfera ideala pentru petrecerea unei zile de…
Petrecerea de Craciun (Biofarm)
O petrecere clasica de Craciun, cu un bufet bogat, colinde si decoruri de sarbatoare. Programul a avut ca obiectiv…