O petrecere urbana, pentru un public tanar, in pas cu moda si cu interes pentru calatorii in toata lumea. Impreuna cu Air France si KLM am gandit acest concept, ca pe o serie de evenimente organizate pentru agentii de ticketing cu obiectivul de a promova diferite destinatii de calatorie in cele mai importante orase din lume: New York, Tokyo, Amsterdam, Paris, Londra, Shanghai, Barcelona, etc New York a deschis seria de petreceri, sub denumirea indrazneata: “Sex and the City” dupa binecunoscutul serial TV. Dincolo de atmosfera fashionista a New York-ului pe care ni-l prezinta Carrie Bradshaw, am reusit sa oferim invitatilor ingredientele unei destinatii mereu surprinzatoare, intr-un oras care nu doarme niciodata si unde totul e posibil.
Related Projects
Cabaret Party (Petrom)
Pentru acest eveniment am organizat un spectacol in toata regula, la care au participat peste 20 de artisti, cantareti, actori,…
Amenajare stand la Conventia Operatorilor prin Cablu (HBO Romania)
Avand in vedere ca acest eveniment era dedicat in primul rand specialistilor din domeniu, societati de comunicatii prin cablu, furnizori…
Ziua Portilor Deschise (Wizrom)
Conceptul evenimentului a fost gandit in termeni high tech considerand profilul companiei si oferta de solutii software si hardware pentru…
Simfonia Vinului (Vinarte si Astese Production)
Vin spumant, vin rosu linistit si coniac – vinul in cele trei ipostaze ale sale. Alaturi de sommelier-ul Laurentiu…