Concept
Tot ce vede, simte, atinge, gusta sau aude publicul in cadrul unui eveniment reprezinta o experienta multisenzoriala ghidata de organizator prin recompunerea unei povesti. Conceptul este povestea care atrage publicul catre eveniment inca de la primirea invitatiei. Organizarea evenimentului in jurul unui concept, presupune integrarea in poveste a tuturor resurselor implicate: catering, program, decoruri, locatie si orice alte elemente care pot influenta perceptia participantilor.
Comunicare
Organizarea unui eveniment este cel mai eficient mijloc de comunicare directa catre grupuri de oameni. Pana la momentul in care publicul vizat ajunge sa ia parte la eveniment, dorim sa il atragem si sa ii mentinem interesul. Rolul nostru este sa-l introducem treptat in experienta evenimentului. Pas cu pas implementam si adaptam comunicarea cu publicul tinta, inainte si dupa eveniment, pentru a fructifica la maximum experienta oferita in timpul evenimentului.
Resurse
Gestionarea resurselor necesare organizarii unui eveniment contribuie in mod esential la succesul acestuia. In cei peste 12 ani de experienta, am creat si dezvoltat relatii si parteneriate stabile cu furnizori specializati in diferite domenii de activitate. Valoarea pe care o oferim clientilor nostri nu se rezuma doar la oferirea de resurse, ci si la abilitatea noastra de a integrare aceste resurse in managementul si povestea evenimentului.
Echipa
Ne numim Take 1 dupa o expresie folosita in cinematografie, care marcheaza faptul ca se filmeaza. In organizarea unui eveniment totul se intampla in direct, nu exista “take 2”, asadar ai o singura ocazie pentru ca totul sa iasa perfect. Pe langa planificarea in detaliu, echipa Take 1 va ofera concepte creative si experienta unei colaborari placute, cu oameni responsabili, pasionati si determinati sa realizeze cele mai spectaculoase evenimente.
Planificare
Unul din principiile noastre de lucru este descris de expresia: “two is one, one is none”. Planul nostru nu porneste de la cerinte sau termene de executie, ci de la experienta pe care dorim sa o oferim publicului care participa la eveniment. De la primirea primelor informatii, ce vede, ce aude, cum interactioneaza, planuri de back-up etc transcriem calatoria invitatilor la eveniment in cerinte specifice pe care avem grija sa le indeplinim.
Implementare
In organizarea unui eveniment, implementarea reprezinta etapa in care tot ce am planificat se materializeaza in rezultate concrete. La acest nivel de organizare sunt testate abilitatile practice ale unui bun organizator; in teren lucrurile pot sta diferit decat ai anticipat pe hartie si atunci experienta si un cod testat de bune practici pot salva ziua.